Come to mama

Igår kväll kunde inte pernilla wedenhag somna. Hon drog då iväg ett sms till en killkompis & gud va bra hon mådde sen. Somnade som en stock!
Jag måste bara redogöra en sak. Att snacka kärlek med en kille kan fan va det skönaste som finns!

Killen är inte vilken kille som helst helller. Gud vilken klipppa! Så klok överallt.
Han tänker ju inte med snoppen som många andra killar gör iaf :) Skönt med någon som förstår en!



Slutpratat om killar! :)))
I måndags cyklade pernilla från Tranås till Askeryd. Där i mellan är det 3 mil & jag överlevde! :) Det tog ca 1,5 timme!
Nu ska jag göra ett försök i att cykla ner till Aneby & hem igen ;)
Jag ska nämligen äta glass med min kompis Carolina :D .

Uppdaterar när jag kommer hem, i fall jag överlever ;)


Från cykelturen häromdagen ;)

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0