Livet leker med mig :)

Hej ALLA läsare ;)

Hoppas allt är bra :) . Här är det helt okej. Lugn tisdagkväll hemma i Lutarp gör inte saken värre. Skönt att bara vara hemma ibland. Pizza till middag, sen har datorn & cola vart mina vänner & kommer att vara resten av kvällen :) TV:n en stund oxå kanske, för film lär det bli sen :)

I natt sov jag hos toppenCarro :) Vi hade mysigt som vanligt, haha ;) . Nej, men det blev film & lite gotttttigt :) Sen sov vi som stockar hela natten. Jag börjar fundera på om det är mitt andra hem det där ;) . Jag har ju min tandborste & mitt bääääätäcke! Haha :D .

Sommaren 2009 börjar gå mot sitt slut. Mitt sista riktiga sommarlov någonsin. Det är helt sjukt! Men ack så roligt jag har haft! Fest varenda helg med helt fantastiskt bra människor!
ÅH VA JAG ÄLSKAR MINA VÄNNER!
Utan dem vet jag faktiskt inte vad jag skulle göra! :))

Mitt liv har gått vidare & jag är så sjukt stolt! Pillan kommer klaaarar allt & jag känner det på mig! :)) WIIHU!

Nu kommer lite söta bilder från sommaren!
Njut, för det har jag gjort vid dessa tillfällen :)















WIIHU, VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKOR HAR JAG TILLBRINGAT MIN SOMMAR MED IAF :)

Om mindre än en vecka börjar jag jobba & tjänar kosing i massor :)
Nuu ska jag kolla film tror jag ;)
Kanske skriver ett till sen innan läggdags :)


/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0