MALIN TROFAST

Jag kände att jag just för tillfället ville tilldela världens bästa Malin Trofast ett helt eget inlägg.
Varför jag gör detta är för att hon om en vecka sitter på ett flyg på väg till USA. Där ska hon tillbringa ett helt år utan sin familj & sina vänner!

Malin, när du läser det här vill jag inte att du blir ledsen. Jag vill att du ska vara glad istället. Glad för att du kommer ha ett sjukt upplevelserikt år, som ingen av oss här i Sverige kommer få ha. Se fram i mot allt du har att vänta, för vi finns kvar när du kommer hem & då ska vi ha det bäst!

Du är en vän som verkligen finns när ingen annan gör det, en vän som man kan lita på & som man garanterat alltid har roligt med!
Du är alltså en vän med precis ALLT!

Jag kommer verkligen aldrig glömma dig Malin. Även om vi inte umgås så ofta så har vi ändå alltid så jäkla kul ihop & vi har ändå alltid saker att prata om!
Jag är så sjukt tacksam över att jag har dig! ♥

Nu när du är i USA så ska vi skriva brev till varandra. Du ska berätta om allt där nere. Alla snygga killar & allt ;) . Jag ska berätta om allt skvaller här hemma! GUD VA KUL! :) Precis som på film ju!

Vi kommer ha det sjukt bra även att vi kommer bo ett halvt jordklot i från varann!


Malin Trofast, jag älskar dig, här, nu & föralltid!
Glöm aldrig det <3


/P


Kommentarer
Postat av: malin

Åhh ja vet att du inte ville att ja skulle gråta men de gjorde jag endå, jag gråter för att jag kommer sakna dej så otroligt jävla mycket :(

du e så fin pernilla, en så himla BRA vän <3

Du e nått alldeles alldeles speciellt , ta verkligen till dig för du e verkligen något dyrbart, något jag aldrig någonsin vill ta ur mitt liv , vet att de kommer funka hur bra som helst när jag e där borta :)))))))))

du ska verkligen få ta del av allt som händer där nere !



Jag älskar dej, nu om ett år och förevigt <3



malin<3pernilla

2009-07-17 @ 12:49:05
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/
Postat av: Marina

Hej syster yster jag hoppas första dagen på jobbet var bra. kramar

2009-07-20 @ 22:55:14
URL: http://violfudge.blogg.se/
Postat av: NATTE

det var ju sorgligt:( Men fint!:) haha^^

2009-07-21 @ 22:38:30
URL: http://josefssonnathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0