STEP UP 2 IS DA SHIT!


Åh herregud vilken dag!
Först cykla ner till Aneby & ju längre mot Aneby jag kom, desto sämre väder blev det! Det slutade med att det började regna precis när jag & Carro satte oss på pias & skulle käka våran glass!
Vi cyklade hem till Carro i regnet. Det fortsatte att ösa ner & vi la oss då för att kolla på en film. Step up blev det! Helt sjukt bra film! Den har jag sett innan. Men inte efterföljaren, alltså tvåan. Så den fick följa med mig hem.

Efter att jag hade åkt från Carro så skulle jag åka med mamma & Lasse hem! Vi blev kvar hos hans föräldrar ett bra tag. Men sen kom vi äntligen hem.
Nu har jag suttit vid datorn & glott lite, sen har jag sett Step up 2 nu. Helt sjukt bra film! Åhh, jag blir ju kär när jag ser den :D

Så nu är det nog dags att hoppa i säng för mig!
Bra dag med bra människor :) I morrn är det en ny dag med masssa nya möjligheter! Det återstår att se vad som händer då! :))

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0