18 ÅR!


Nuuu är jag 18 år! Känns helt sjukt bra.
Jag vet inte hur jag ska börja. Har inte haft någon speciell lust att blogga på länge nu. Men jag gör väl ett försök så får vi se vart det leder. 

Helgen ser ut att bli bra :)) . Ikväll kommer Anthon & i morrn bär det av till Linköping med Anthon & Caroline. Dem som gör min lyckligast! :D I Linköping ska vi kolla på Tex ( Anthons kompis ) när han spelar hockey sen ska vi ha myyysa i hans lägenhet med tacos & grejer! :X .

Nu ska jag & Carro snart gå & fika lite. Födelsedagsfika som vi kallar det ;) Haha!
Just det. Jag hade körlektion innan, min första & nej det gick inte bra! :( . Men jag antar att det är så när man har nybil & ny person man kör med. Nästa torsdag ska jag köra igen & då har jag start i backar! Bara gud vet hur det kommer gå med det, hahah XD
Det ordnar sig säkert.


Nu ska vi gå :))
Smaklig måltid till mig & Carro!


Du ÄR stark!

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0