Helvetes dag!


Åh vilken fruktansvärt dålig dag jag har haft i dag. Allt har gått fel & jag har vart trött.
Jag blir så trött!

Nu har vi snart företagsekonomi som vi egentligen inte skulle ha haft för våran lärare har brutit armen, men vi skulle tydligen ha lektionen ändå. Typiskt! Hade vart skönt att komma hem lite tidigare idag. Eller hem & hem. Jag ska till farmor,. för sen ikväll ska jag på min 3:e teorilektion & sen ska jag träna ett pass innan jag åker hem med mamma. Det ska bli skönt att träna & inte behöva tänka på något en stund.

Nu saknar jag Anthon så himla mycket. Det finns nackdelar med förhållanden på långt håll, det gör det verkligen. Men det är inget som ska få förstöra mellan oss!

Nu orkar jag inte skriva mer. Uppdaterar kanske ikväll om jag orkar.

/P

Kommentarer
Postat av: Marina

Du är bäst...

2009-03-10 @ 23:56:52
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0