JAGHATARDIG


jajajaja, jag hatar verkligen dig. Du har förstört mitt liv. Jag kan inte koncentrera mig på någonting.
Det sjuka är att det verkar ju ha smittat av sig.
Du borde inte få ha barn, för någon ska inte behöva lida för att du är dum i huvudet.

Jag hatar det här & jag tror jag behöver hjälp. Jag klarar inte av det mer. Ingenting funkar längre. Jag orkar inget, är på dåligt humör jämt osv. Allt går ut över dem det inte ska gå ut över. Fan med.

För dig som inte vet någonting förstår jag att du inte fattar något, men då är det väl inte meningen att du ska veta något heller, så nej fråga inte vad det handlar om. Jag kommer ändå inte svara.
Behövde bara skriva av mig min ilska och mitt hat lite.

/P

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag älskar dig

2009-03-17 @ 23:12:11
URL: http://violfudge.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0