Kärlek = Lycka!?



 

Anthon kommer säkert hata mig för den första bilden, det vore ju sorgligt, men jag skiter i det isf. För jag tycker han var precis lika fin då som nu. Den första bilden är nämligen i från innan vi hade träffats själva första gången. Han skulle ut & springa & jag bad honom ta en bild. Kolla i handen. Gulligt va!? :')

Det jag vill säga med dessa bilder är att jag älskar Anthon Carroll så sjukt mycket. Jag har aldrig vart så kär & så lycklig i hela mitt liv. Man behöver någon som gör en lycklig i dessa hårda tider som vi lever i idag.

Just det, jag har ju glömt att skriva hur lördagens överraskning blev!
Detta stod på listan;
- Fotbad
- Helkroppsmassage
- Ansiktsmask
- Bad
- Hårinpackning
- Middag
- Efterrätt & sedan mys i soffan

När vi hade ätit & skulle äta efterrätt sen plockade han fram presenter med. En från han själv & en från hans familj. Jag kunde inte ha haft en bättre helg. Fullspäckad med överraskningar & en helt underbar pojkvän. 
 

Idag hade jag prov i samhällskunskap. Det gick mycket bättre än förväntat, så det var riktigt skönt faktiskt! :)
Nu ska jag öva på provet vi har i morrn, sen ska jag baka kladdkaka! MUMS :DDD




Smaklig måltid till mig :X


/P


Kommentarer
Postat av: YOOOOOOOUR BEST FRIEND? ;D

FLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT PALE INTE BLOGGEN MER; men du e aktiv som vanligt ;) ja har inget att skriva om pernilla ;D de har ju duuuuuuuu:D

2009-03-03 @ 21:24:17
URL: http://maalintrofasth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0