Underbara helg

hejhejhejhejhej bloggen & kära läsare! :))

Jag har inte uppdaterat min blogg på ett tag, för jag är lite trött på att skriva ibland. Det är faktiskt inte hur många läsare som läser min blogg som spelar någon roll. Min blogg & mina villkor :) .

Så vad har hänt i mitt liv nu då, nu när jag inte har bloggat om min vardag på ett par dagar!?

Torsdag: Åkte till skolan, fikade med Caroline & fick present, hihi :) . Sen tränade jag på gymmet efter skolan, efter det bar det av till farmor - där somnade jag! Sen slutade mamma jobba vid halv 9. Då bar det av till Aneby där vi hämtade upp Anthon som var hos Viktor & sen hem.

Fredag:
På fredagen struntade jag i första lektionen & åkte in till engelskaprovet. Det gick sådär bra! :( . Sen hade vi massa med modevisningen dem sista timmarna. Med mig till skolan hade jag Anthon som bara fick sitta & glo när vi sprang överallt - Förlåt!
Efter skolan tog vi ( jag, Anthon & Caroline ) tåget till Linköping. Vi skulle nämligen kolla på Tex ( Anthons kompis ) som spelar hockey där. Han var sjukt grym må jag säga :) . När matchen var slut gick jag, Anthon & Caroline hem till Tex lägenhet & började förbereda för natten. Jag blåste upp en stor luftmadrass med mina starka lungor *stolt* . Sen lagade vi lite mat, åt & pratade massa :) Mysig kväll. Kvällen avslutades med en film - JallaJalla!

Lördag: På lördagen gick vi upp rätt sent, åt frukost & sen skulle vi gått på stan lite egentligen. Me vi hann inte. Så vi gick & kollade lite på matchen som Tex spelade den dagen med, sen gick vi till tåget :) . I Tranås sa jag & Anthon hejdå till Carro & vi väntade på skjuts. Väl hemma så lekte vi lite med Alice ( min systers dotter ) & sen kollade vi på en film. Sen somnade vi en stund & blev väckta av Marina, min storasyster som sa att det var mat. När vi kom ner hade de dukat upp i tv-rummet med god mat & så. Vi kollade melodifestivalen & sen blev det Wallander efter det.

Söndag: Idag har jag inte gjort så mycket. Anthon & jag vaknade vi typ halv 11. Vi åt frukost & tog vara på dem sista timmarna med varandra :) . Vid 2 åkte vi ner till Aneby för att lämna Anthon.
Jag har vart ute & sprungit nu ikväll, så jag har precis duschat & lagt en ansiktsmask. Så jag känner mig väldigt fräsch för tillfället :)

Nu sitter jag här & borde egentligen gå & lägga mig, är sjukt trött!
Ska lägga in lite bilder som jag fått av Anthon idag!


pernilla wedenhag


caroline gustafsson


anthon carroll


pernilla wedenhag med mindre kläder på sig :O


Nej, nu måste jag spara lite bilder till någon annan gång :)


/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0