Det är bara så, vissa är bättre än andra!


En helt vanlig måndageftermiddag. Jag sitter hos min kära farmor som i vanlig ordning. Klockan var halv 5 när vi åt - som vanligt & nu sitter jag här & väntar på att klockan ska bli 18.35 så jag kan gå till träningen.
Jag uppskattar verkligen min vardag, det gör jag. Jag har en familj, jag har helt underbara vänner som alltid ställer upp. Jag har en pojkvän som jag älskar. Det är helt okej liksom.

Men jag har många vänner som är ledsna & det är jobbigt att veta. Jag vill finnas överallt på ungefär samma tid. Varför har man inte 8 armar som en bläckfisk? Varför kan man inte få finnas för flera samtidigt? Varför är det så svårt att räcka till för allt & alla?
Det är så svårt att få alla som man vill ska vara nöjda att vara nöjda.

Mina erfarenheter av att bry mig är nog ganska så stora. Jag är en människa som bryr mig väldigt mycket om andra. Ibland kanske till & med lite för mycket!
Jag vet inte hur andra ser mig, men jag ser det som en positiv sak att ha med sig i sin vardag iaf. Jag är den där pernilla som alla jämt kan komma till om dem är ledsna eller besvikna för något & jag tänker fortsätta att vara det med. För jag trivs med hur jag är som person.



Nu ska jag inte slutaföra detta inlägget som ett deppinlägg! Jag ska nämligen skriva hur min vecka antagligen ser ut! :)

Måndag - Praktik på JC, sen fotbollsträning.
Tisdag - Sista praktikdagen på JC, sen fotbollsträning.
Onsdag - Dagen börjar med körlektion & sen ska jag åka med fotbollslaget till Växjö & kolla på när herrlaget spelar fotboll!
Torsdag - Fotbollsmatch mot Aneby klockan 15.00 uppe på Bredstorp, kom & kolla :) Sen efter det blir det kanske lite fest hos Ida Holmström :)
Fredag - Lugn dag, sen ska jag troligen till Anthon!
Lördag - Anthon!
Söndag - Anthon!

Min vecka ser helt okej ut. Får se om jag kan hälsa på M. Det märks ju. Jag tror att den personen behöver mig.
Nu ska jag börja göra mig i ordning för fotbollsträningen. Men jag uppdaterar nog i morrn igen eller nått.

/P



Jag bjuder på bild från i lördags på mig & min underbara vän Amanda! <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0