It feels like tonight


Pernilla här! :)

Hoppas allt är bra med mina få läsare som jag har!

Nu sitter jag hos farmor & farfar, jag kan inte säga något annat än att jag har väldigt tråkigt! :( Mamma kommer snart & hämtar mian fotbollsgrejer så jag slipper bära runt på allt, för jag ska nämligen sova hos farmor i natt så jag får lite sovmorgon i morrn :D . Just det, jag hade fotbollsträning innan, den gick faktiskt väldigt bra idag! :):)
På tal om andra träningar! Jag sprang nämligen vårruset i Jönköping i tisdags & jag är fruktansvärt nöjd med min tid för att vara första gången & inget mål att kämpa mot!
Min tid var 21 minuter & tjejen som vann sprang på 17 minuter, så jag känner mig ändå rätt duktig må jag säga ;D


Haha, här har vi den, den snygga bilden från uppvärmningen innan vårruset 2009 ;)



Helgen ser ut att bli lovande! :) Det blir lite fest i morrn kväll sen på lördag ska jag jobba lite på JC, så jag får en dag ledigt nästa vecka! :)
Efter detta blir det lite hamnfestival & sen hem & mysa med familjen! Marina & Alice kommer på besök, så det blir nog skoj! (:

Nu ska jag gå & umgås med min farmor & min mamma som kommer snart!
Jag älskar MIN anthon carroll mestmestmest! <33

/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0