Måndagen den 4/5 - 2009


Hej alla läsare! :)
Nu ska jag redovisa vad jag har gjort den senaste tiden, för det har jag inte gjort på evigheter! :)

Vecka 17 & 18 - Praktik på ICA Kvantum i Tranås! Dessa veckor har det inte hänt så mycket faktiskt. Jag har tränat en hel del & det var ungefär som vanligt. 

Valborg (torsdags) - På valborg åkte jag till Anthon efter praktiken. Vi gjorde faktiskt ingenting den kvällen. Var med varandra & pratade en hel del. Han spelade lite gitarr för mig & vi hade almänt mysigt! Mums, jag älskar killar som spelar gitarr (A) :) . Såå jaa, man kan nog säga att jag har hittat rätt kille! 

Första maj (fredags) - Jag åkte hem i från Anthon vid 17.12. Innan dess hade vi vart ute & gått i det underbara vädret, pratat massa & jag hjälpte honom att sy upp ett par byxor. Sen umgicks vi bara med varandra den tiden som var kvar :) .
Sen när jag kom hem såp hade jag bara tänkt att ha en skön hemmakväll, men så blev inte fallet. Jag åkte ner till Elias där vi grillade, spelade kubb & fotboll & drack vin :) . En film blev det oxå innan vi åkte hem, som jag dock somnade till! Men det var en trevlig kväll. Klockan 02.00 låg jag i sängen & sen somnade jag gott.

Andra maj (lördags) - När jag vaknade i lördags sken solen som aldrig förr :) Jag gick upp & gick ut & la mig i solen på en gång. Där låg jag i princip hela dagen. Jag hade lite planer inför kvälllen, men det var inget som var bestämt. Carro frågade mig om jag ville följa med till hotellet i Eksjö & se Björn Rosenström, men jag var lite tveksam. Efter mycket om & men blev det Eksjö i alla fall. Jag åkte till Carro, där hann jag knappt sminka mig & göra mig i ordning förrens Ida Bülow & hennes pappa kom & hämtade oss. Sen bar det av till Eksjö :) . Lite förfest hos Simon W, sen in till hotellet. Där var det fullt ös hela kvällen, så vid ungefär 02.00 även denna natt så somnade jag gott i min säng.

Tredje maj (söndag) - Söndag innebar slappdag. Jag sov till ca 12.00. Sen åt jag frukost, satt vid datorn & städade mitt rum. Vi grillade lite på kvällen & det blev en mysig middag med familjen.
Min garderob städade jag ur oxå! En hel soppsäck ska jag slänga! Herregud vad kläder man har som man aldrig använder :)

Nu är det måndag & jag känner mig riktigt utvilad. Idag börjar min praktik på JC istället. Ska bli kul med lite omväxling faktiskt!
Jag sitter i skolan & väntar på att tiden ska gå. Jag ska gå ner till körskolan & göra några faser innan JC öppnar klockan 10.00 :) .

Jag ska ha en kanonvecka nu har jag bestämt! På onsdag ska jag åka till min kära syster i Norrköping! Ska bli mysigt att vara där ett par dagar. Sen på fredag ska jag troligtvis åka till Anthonplutt! :)
Nu är det bäst att jag ger mig av mot körskolan! Blev visst en hel uppsats nu, men men, det bjuder jag på ;)

Just det, jag har lite bilder i från helgen som jag vill dela med mig av :)











Björn Rosenström var sjukt bra! :))

Hejsveeeejs!
/P

Kommentarer
Postat av: Marina

Hade jag med velat gå på, fan vad kul. ladda grabbar, häll i er bärsen.....

2009-05-04 @ 13:23:16
Postat av: Amelie

de va kul :D

du är bäst pernilla!

2009-05-04 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0