Something new



Idag är jag äckligt trött! Jag var vaken länge igår & letade på grejer som jag kunde ta med till loppisen som vi ska ha med fotbollslaget på lördag!
Det blev en hel del kläder, sen ett gammalt cd-ställ & massa annan skit som jag inte har något behov av! Farmor skulle lämna massa saker med, så hon får åka ner med allt till loppisen på lördag, för jag är inte hemma. Pernilla ska nämligen till sin pojkvän! :)

Det blir nog en toppenhelg, det känner jag på mig!
Jag blir så lycklig av att vara med Anthon. Det känns som jag svävar på moln varje gång jag tänker på honom. Det är sjukt jobbigt att vi bor så långt i från varandra. Men vi älskar varandra & vi ska klara det här. Man får ha lite kämparglöd för att klara av ett sånt här förhållande & jag skulle verkligen aldrig ge upp på grund av avståndet om jag älskar någon så himla mycket som jag älskar Anthon!
 
Nu har jag praktik om en timma ungefär. Det är jobbigt att sitta & bara glo i typ 2 timmar! På 10 minuter har man ju tittat igenom allt som går att kolla på på internet, haha! Det är sorgligt!


Just det, ikväll ska jag till Marina i Norrköping, så där ska jag sova i natt & i morrn natt :) Ska bli kul att umgås lite med dem, det händer ju inte så jätteofta! Lilla Alice bara växer & blir större hela tiden!
Nu orkar jag inte skriva mer!
Uppdaterar nog ikväll! :)

/P

Kommentarer
Postat av: Marina

Kom snart igen

2009-05-10 @ 21:45:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0