Vissa säger att det är bättre & vissa inte. Vad gör man?


Ibland undrar jag om det kanske blir bättre att göra som alla säger!? Problemet är att jag skulle känna mig så himla ensam & övergiven :( . Men vafan jag måste ju kunna må bra & känna mig lycklig någon jävla gång oxå!

Jag vet inte vad jag känner. Jag blir bara illamående & yr när jag tänker på hur jag ska göra!




Nu befinner jag mig i Norrköping hos min syster. Jag leker & busar med deras 1,5 åriga dotter :) Hon är så söt! Jag blir alldeles kär i henne :* .
I morrn åker jag hem vi 12, sen är det fotbollsmatch uppe på Bredstorp klockan 15.00 mot Aneby :) Det ska bli väldigt kul faktiskt!

Nej, nu ska jag vara lite social.


/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0