Höstmys - Höstlov - Höstlöv

Heeeeeeej, efter en lång tid ;)
Jag sitter hemma hos Carolina Norén & myser. Linus är här oxå. Vi har ätit godis & fisit hela kvällen. Sjukt kul att fördriva en tisdag kväll med!
Carro & jag har lovat varandra att vi ska sluta & förtära så mycket alkohol efter den här helgen. Våra mammor tycker nog att det låter som en bra idé ;)
Jag har dessutom försökt att göra en deal med mamma om att hon ska betala mitt gymkort i fall jag slutar att dricka så mycket. Lucia, juldagen & nyårsafton är undantag faktiskt, men annars blir det till att vara seriösa med det här ;)
Nej, nu tycker dem att jag är tråkig ;) Bäst att vara social igen! :)
PUSS
/P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0