Before I was invisible .


Falling like rain!
Yes, det kan man gott säga. Himla pissväder. Jag sitter som tur var inne nu, hos farmor. Ska gå & lägga mig lite snart tror jag. Det blir till att slumra till en stund, sen upp till Bredstorp & träna :) KUL! Jag är verkligen aspepp till att träna just för tillfället, då är det kul! :)

Idag har jag haft 2 lektioner. En på morgonen & en på eftermiddagen! :) Så ja, man kan väl sammanfatta min dag ganska snabbt som "slapp" . Hade dock en väntetid på ca 5 timmar i mellan. Det var ju slappt, men mindre roligt! Kommer aldrig klara att ha det såhär i ett helt år! :/ . Men det fixar sig nog tror jag ;d .

I morrn är det fredag, igen! Denna veckan har gått helt sjuklt fort! Men det är skönt när det är så :) . Fredagen ser ut att bli bra! :) Eller jag hoppas det iaf. Först match, sen festa med fina flickor! Vänner är det bästa man kan ha! :) <3

Nej, nu ska jag lägga mig & sova en liten stund :) Men kanske uppdaterar sen! ;d

/P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0