Jag vill sluta växa!

ÅHHH, jag har ångest så det bubblar ut ur mina öron snart! Jag vill verkligen inte bli äldre mer nu. Allt går för snabbt, jag hinner inte tänka. Sagt & gjort så orkar jag inte tänka heller längre.
Mitt liv går ut på att;
- Gå i skolan
- Hem & äta/plugga
- Träna
- Sätta sig vid dator
- Sova

Kul liv va!? Det är inte vad jag skulle kalla det, inte nu iaf!
Men det blir nog bättre. Man får se allt med det positiva ögat ;)


Nu ska jag åka & träna :):) WIIHU!
Det är fan det enda jag är peppad till just nu!

/P

Kommentarer
Postat av: Ellinore

Ahhdu, jag har också kommit in i den där cirkeln. Plugg och plugg hela tiden, usch!

Men precis som du säger, det blir nog bättre ;D

2009-09-05 @ 14:06:05
URL: http://ellinorehanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0