Glasögonorm .

Tjo :)
Hoppas allt är bra! :) . Här är det helt okej faktiskt! Jag ligger i farmor & farfars säng. Dem har nämligen köpt ställbara sängar! Helt underbart. Jag bara njuter när jag ligger här.
Igår när jag kom hem hade jag fått mina efterlängtade glasögon :) . Så nu har jag knäppt några bilder på mig & mina nya polare :)





Wiihu, det blev visst 2 bilder :)



Idag har jag vart ledig & nu ikväll väntar fotbollsträning. I morrn skola, sen springtur på kvällen, möjligtvis lite plugg med. På torsdag blir det skola, sen träning på kvällen. Freeeedag blir underbar. Skola, sen match på kvällen, sen lite fest med underbara vänner på kvällen. Lördagen blir lugn på dagen, sen på kvällen blir det till att vara med fotbollslaget. Vi ska nämligen äta trerätters middag, mysigt! Söndagen blir nog lugn! Någon springtur, sen film på kvällen! :) . Känns som en bra vecka. Hoppas det iaf :)

Nu ska jag göra något vettigt. Kanske uppdaterar i kväll, annars i morrn :)

/P


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Men söta glasögon, du passade i dem!

Haha neehe, jag såg inte dig? Joo men allt är bara bra med mig, det rullar på haha! Hoppas att allt är bra med dig med? Det var ju ett tag sen nu! :)

<3

2009-09-01 @ 18:37:08
URL: http://ellinorehanell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0