Hey, it's a good day!


Tjo bro!
Allt bra va? Jag hoppas det iaf :)) Med mig är det bra, idag iaf!

Denna veckan har vart lite tuff, jag kan ju erkänna varför. Det är så här att jag, Miriam & Sara har provat på att fasta. Att fasta innebär som säkert alla vet att man inte äter. Vi ville mest bara göra det för att prova på det. I och med att vi inte har gjort det någon gång tidigare så har vi sagt att vi får äta frukt. Det har vart lite kämpigt, främst för att man har vart så trött och sur hela tiden. Det har lett till att jag bara har blivit jätteledse istället.

Men det har gått bra och jag trivs med mig själv just nu!

Idag har vi vart och provat balklänningar i Jönköping, skitkul! :D . Det var jag, Sara, Miriam, Ida & Sebastian (som ska gå med Sara). Vi provade alla möjliga färger och modeller. Jag fastnade för en jättemycket! Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder :)) HEEY! Jag måste bara skryta lite först! :$ . Jag blev jätteglad när jag kom i en 36 klänning, för det har varit mitt mål. Den satt som en smäck & jag blev så lycklig :D . Haha!








På den här bilden är den rätta färgen :))


Miriams klänning :))


Sara, Miriam och Pernilla :))


Här är en till klänning som jag provade, men den kändes inte lika bra :)



Nu måste jag bara säga två grejer till!
I tisdags fick Pernilla Wedenhag någon impulsgrej & åkte till Nässjö, för att göra vadå? Jo, pierca tungan!!!! :O

Inte så fräsch bild, men jag var bara tvungen att visa ;) Hhahah!



Häääär kommer min underbara jacka som jag har velat köpa länge nu! :))


H&M 399 :-


Sen köpte jag ett par skor i från scorett, ett par stövletter :) Jag är supernöjd! Skulle vilja visa dem, men det gick inte att spara ner dem! ;(

Nej, nu ska jag ringa Anna :)

Ha det bästa :)








Kommentarer
Postat av: Amandaa

Älskar klänningen!

Men vill se den andra du pratade om med ;)

Love u babe<3

2010-02-07 @ 19:30:23
URL: http://ateenagedreamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0