England - Oxford

Hejsan kara vanner!

Nu har jag tid att uppdatera min blogg lite. Egentligen borde jag val inte ha det, for att jag sitter pa mitt jobb i England. Men det ar valdrig lugnt har. Denna veckan ar jag i receptionen och jag vet inte riktigt vad jag ska saga om det. Det ar inte sa mycket att gora, sa ja, det ar val darfor jag sitter har :) Forra veckan var jag i "housekeeping". Det var faktiskt kul! Att stada brukar inte vara sa himla roande, men det var skont att bara fa gora sitt jobb. Det var ju inget svart heller, eftersom man har stadat innan i sitt liv ;) Hah!

Nasta vecka ar det bara 2 dagar och dem ska jag spendera i resturangen.. Sanna var i resturangen forra veckan och hon hade helvetestiderna! En natt var hon hemma klockan halv 1 pa natten! Sa ja, jag ar faktiskt glad att bara fa spendera 2 dagar dar :)

Jag tankte sammanfatta dessa veckor lite kort.

Lordag 27/2 - Vi anlande till England och till vandrarhemmet klockan 03.30 pa natten, lite lagom trotta :)
Sondag 28/2 - Vi gick pa staden med Bjorn och gjorde oss lite hemmastadda i Oxford.
Mandag 1/3 - Anlande till hotellen, men fick ledigt den dagen for att sedan borja ordentligt pa tisdagen.
Tisdag 2/3 - Vi gick till jobbet klockan 09.00 och jobbade hela dagen. Jag var som sagt i housekeeping och det var bra! :)
Onsdag 3/3 - Vi jobbade ytterligare en dag, sen kommer jag inte riktigt ihag vad vi gjorde pa kvallen. Vi tog det sakerligen valdigt lugnt.
Torsdag 4/3 - MIN FODELSEDAG :) Jag och Sanna var lediga i fran jobbet, sa vi gick pa staden hela dagen. Jag shoppade en hel del.. Haha! Men det tycker jag att jag var vard ;) Pa kvallen var vi ute och at allihopa, drack lite vin och hade bara almant kul :)
Fredag 5/3 - Vi jobbade hela dagen, sen kommer jag inte riktigt ihag vad vi gjorde pa kvallen.. Vi tog det nog ganska lugnt, for det skulle vara jobb pa lordag med..
Lordag 6/3 - Vi jobbade hela dagen & sen tror jag att jag var ratt slut pa kvallen.. Haha! Sa det blev hemmakvall pa vandrarhemmet..
Sondag 7/3 - Vi jobbade aven sondagen. Pigg och glad gick jag till min sista dag i housekeeping :)

Nu orkar jag inte sammanfatta mer den har gangen. Jag sammafattar nasta vecka nasta gang jag uppdaterar :)

Ha det bast nu mina vanner och glom inte att jag saknar er en massa!
Men nu ar det bara 5 dagar kvar och jag ar sa lycklig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0