H A N .

Jag kollar pa klockan en gang i minuten for att se om den overhuvudet taget ror sig. Det gor den, men det gar sakta. Jag sitter i receptionen pa hotellet. Gor jag nagot vettigt da? Nej, det gor jag inte..
Dem sa at mig att jag garna fick ga in pa facebook eller vad jag ville innan. Sa jag kan ju inte precis pasta att det ar stressigt har idag.

Igar var vi ute och gjorde Oxford osakert! Sara och jag fick nagot ryck om att vi skulle festa, sa det gjorde vi, lite for mycket! Hah :)
Vi var hemma vad typ 2, sen duschade vi mitt i natten och kom i sang runt 3.. Sen skulle jag upp klockan 8, sa jag var lite lagom trott idag nar jag gick upp! Men det var det absolut vart, for kul var det :)

Nu langtar jag hem sa himla mycket! Jag langtar hem till tryggheten, till manniskorna man kanner, till den svenska maten, till mitt liv dar hemma helt enkelt.
Alla mina vanner saknar jag sa det gor ont. Ganget, jag skanker en extra tanke till er, for det ar er jag umgas mest med just nu!

I morgon ar det mandag och Sanna och jag har varan lediga dag. Vi ska nog ga pa lite upptacksfard i Oxford i morrn, eftersom det ar varan sista lediga dag.. Sen ar det jobb i resturangen pa tisdag och onsdag. Det ska bli kul faktiskt. Pa onsdag natt, morgon, kalla det vad du vill sa aker vi till flygplatsen for att vanta in planet. Det gar ca 11 pa formiddagen fran England, sa vi ar i Sverige runt 2 svensk tid.. :) GREJT!

Nej, nu ska jag jobba lite kanske.. Om det finns nagot att gora vill saga!
Ha det bast mina vanner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0